LA CRISÀLIDE

Activitat extraescolar

Una proposta que integra natura i emocions.

Espai guiat per a descobrir-se, connectar amb un mateix i expressar-se, amb la natura com a element de benestar i afavoridor de les competències emocionals.

El projecte neix de la passió de dues banyolines, monitores de l'Escola de Natura des de fa anys, per cohesionar l’educació emocional i l’educació ambiental, dues bases essencials pel desenvolupament personal.

Veiem l’entorn natural com un factor decisiu i per això l’integrem a la proposta d’educació emocional.

El que proposem és que els infants i joves disposin d'un espai:

- on connectar amb el seu món emocional en un entorn natural que facilita el desenvolupament de les competències emocionals.

- guiat per persones formades en el camp de l'educació emocional, que tenim la il·lusió d'acompanyar a viure les emocions gaudint de l’entorn natural en el que ens trobem.

- on poder, a través del contacte amb la natura, endinsar-se al seu món emocional i, mitjançant dinàmiques l'exterior i d'interior, explorarar l’autoconeixement.

L'activitat es fa a l'Escola de Natura, situada al costat de l'estany de Banyoles. Precisament, el lloc és estructurador de la proposta perquè la natura és un dels pilars que el sostenen.  Tenim la sort de comptar amb un entorn natural de qualitat i que ens ofereix els recursos necessaris per a dur a terme les sessions: el parc de la Draga, l’estany, el bosc... I la flora i fauna que habita aquest entorn. L’espai és el gran facilitador de l’aprenentatge i per tant, com a tal, volem donar-li la importància que té.

Dinamitzadores: Aina Salvador i Noelia Blázquez, educadores de l’Escola de Natura, titulades en psicologia i especialitzades en educació emocional.

Més informació:

• Logo Crisàlide