Esplai Verd. El casal d'estiu

Un casal on conèixer la natura, divertir-se, fer amics, descobrir l’entorn proper, jugar, investigar, experimentar, imaginar un món millor i passar a l’acció.

Descripció:

L’Esplai Verd és un projecte d’educació en el lleure de caire ambiental organitzat per l’Escola de Natura, amb una trajectòria de 24 anys.

De mà d’un equip educatiu qualificat, es fomenta el coneixement de l’entorn proper, el respecte per la natura, la cooperació i la participació.

A l’Esplai Verd, els nens i nenes són protagonistes d’una gran diversitat de propostes actives: sortides de coneixement de l’entorn a peu i en bicicleta, vivències en contacte amb la natura, descoberta de la fauna i la flora, experimentació científica, tallers creatius de reutilització, jocs de tota mena, ambients lúdics i manipulatius, teatre i música, gimcanes, accions i intervencions participatives, visites didàctiques...

Les activitats s’adapten a les diferents franges d’edat i giren entorn d’un eix d’animació que es desglossa en centres d’interès setmanals.

Amb el suport de:

· Ajuntament de Banyoles

· Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya

Edats:

De I3 a 2n d'ESO.

Dates:

Del 25 de juny al 6 de setembe de 2024.

• 11 torns setmanals.

Horari:

• Entrada entre 3/4 de 9 i 1/4 de 10 del matí
  • Sortida entre la 1 i 1/4 de 2 del migdia

Espais:

• Escola de Natura - Passeig de la Draga, 5 - Vila Olímpica - Disponibilitat 2 o 3 aules

Depenent de les inscripcions, algun dels grups pot ocupar un altre espai de la ciutat (s'informarà si és el cas).

Preu:

• 48 €/torn o 44 €/torn (germans, família nombrosa o monoparental)

Torns especials

• 1T (25, 26, 27 i 28 de juny) --> 39 € / 35 € (germans, família nombrosa o monoparental)
        • 8T (12, 13 i 14 d'agost) --> 32 € / 29 € (germans, família nombrosa o monoparental)

Beca Lleure per a tothom

• Període de sol·licitud (online o cita prèvia): del 19 d'abril al 17 de maig 2024

Inscripcions:

ATENCIÓ al PROCEDIMENT D'INSCRIPCIÓ AMB període de preinscripció i SORTEIG.

• Del 27 de maig al 5 de juny --> període de preinscripció. (formulari actiu des de les 9h del matí del 29 de maig fins les 12h de la nit del 7 de juny).
  • Dijous 6 de juny --> publicació llista de preinscrits amb números (consultable a la web a partir de les 9h del matí).
  • Divendres 7 de juny --> sorteig del número de tall (en directe aquí: #escolanaturabny).
  • Dissabte 8 de juny --> publicació i informació a les famílies de les places adjudicades i les places en llista d'espera.
  • Del 10 al 14 de juny --> període que tenen les famílies per confirmar les places adjudicades (fer el pagament).
  • A partir del dilluns 10 de juny --> reobertura del formulari (romandrà obert mentre quedin places disponibles).
  • A partir del dilluns 17 de juny --> adjudicació de places vacants.

Consulteu la informació ampliada al document adjunt a INFORMACIÓ ADDICIONAL (part inferior esquerra de la pàgina on esteu).

Vies per a fer la preinscripció

TELEMÀTICA (recomanat)

Per telèfon

• 972 58 13 16 / 626 302 162 - De 9h a 1h

• A l'Escola de Natura - matins de 9h a 1h.
      • Si se sol·licita beca Lleure per a tothom, a l'Espai Jove Cal Drac

Només del 6 al 17 de maig 2024 - joventut@ajbanyoles.org - 972 83211

Jornada Casals de Banyoles:

• Dissabte 20 d'abril de 2024 - De 5 a 7 de la tarda
  • Parc de la Muralla

Reunió de famílies (per a nous participants):

• Dijous 13 de juny de 2024 - A 2/4 de 7 de la tarda
  • Escola de Natura (Passeig de la Draga, 5)