Natura neta

Sortida per a recollir les deixalles i residus que hi hagi a l'entorn del centre.
Quantificació dels residus recollits, dinàmiques de reflexió i propostes de respecte per l'entorn.

Durada: 1/4 jornada

Objectius

1. Conscienciar sobre la problemàtica i les conseqüències de llençar residus al medi natural.
  2. Comparar els efectes d'un entorn net .
  3. Potenciar actituds proactives en la minimització dels residus i en la cura del medi ambient.
  4. Treballar per mantenir un entorn de l'escola/centre/equipament net.

Descripció

• Sortida per fer una recollida de deixalles i residus de l'entorn proper al centre/escola/equipament segons un objectiu marcat en temps i quantitat.
  • Selecció dels diferents tipus de residus trobats i quantificació.
  • El procés de descomposició dels diferents materials.
  • Foment d'actituds proactives de rebuig pels productes d'un sol ús entre els usuaris i evitació de conductes incíviques.

Preu

• A consultar

Observacions

• Compromís de la persona responsable de l'activitat per part de l'escola o l'entitat participant de realitzar i registrar els indicadors i comunicar-los a l'Escola de Natura.
  • L'activitat es pot emmarcar en la campanya «Let's Clean Up Europe».